Zo stel je je Network abonnement in - voor ZZP'ers

Network is een complete telefooncentrale.
Als je een network abonnement hebt, krijg je een complete telefooncentrale.
Op de Network pagina in je portal kan je deze instellen, en in de budgetphone kan je vervolgens onderweg je bereikbaarheid aanpassen.
Hieronder een korte gebruiksaanwijzing. Neem bij vragen contact met ons op.

Wanneer ben je open: stel je openingstijden in
Hoe belangrijk je je klanten ook vindt, je kantoor gaat ook wel eens een keer dicht. Stel daarom je openingstijden in.
- Klik in je portal op Network.
- Bovenaan de pagina zie je, “Kantooruren – Lunch – Buiten kantooruren – …
- Klik op “Kantooruren” en stel je de openingstijden in
- Doe hetzelfde voor “Lunch”
De instellingen op “Kantooruren”, “Lunch”, en “Buiten kantooruren” gelden voor al je nummers. “Openingstijden per nummer” is per nummer en per weekdag.
Bij “Buiten kantooruren” kan je een vinkje voor weekends en feestdagen zetten.

Laat horen wie je bent: de welkomstboodschap
“Welkom bij mijn bedrijf” Zo hoort de beller dat hij het goede nummer gebeld heeft. Instellen gaat zo:
- Ga naar “Kantooruren”
- Klik op “De beller hoort”.
Je ziet nu hoe je de welkomstboodschap in kan spreken die de beller hoort als hij dat nummer belt.
Je kan ook een bericht uploaden, instructies daarvoor vind je hier.

Niet iedereen tegelijk: stel een wachtrij in
Je wilt geen telefoontje missen, maar kan maar één klant tegelijkertijd te woord staan. Stel daarom een wachtrij in.
- Klik op “Menu of wachtrij”.
- Kies Wachtrij en “Alle telefoons gaan tegelijkertijd over”.
- Stel dan de wachttijd en de andere opties in.
Alles is realtime; je kan dus van alles uitproberen en vervolgens weer veranderen. Spreek ook een boodschap in, bijvoorbeeld “Een moment geduld graag, je wordt zo snel mogelijk geholpen.”

Neem de telefoon op
Laatste onderdeel: zorg dat je telefoon overgaat
- Kies “Opnemen”
- Kies je nummer.
Klaar: je hebt de callflow voor je werktijden nu ingesteld.

Neem op, stuur door, of nu even niet: je eigen bereikbaarheid
Bereikbaar zijn zoals het je uitkomt: je kan telefoontjes meteen opnemen, of doorschakelen naar je mobiel. Als het niet uitkomt zet je jezelf op afwezig.
- Ga naar Collega’s onderaan de pagina
- Klik op “wijzigen” en stel je mobiele nummer in
- Stel je email in; hier ontvang je straks je voicemail.
- Kies je status: bij “online” gaat je vaste telefoon over, en bij doorgeschakeld je mobiel.

Download nu de bugetphone app
Met de budgetphone app kan je onderweg je status veranderen, terugbellen wie gebeld heeft en meer.
Gebruik dezelfde email en password als bij de (nieuwe) portal.
- Door op een gemiste oproep te klikken bel je meteen terug, via het bedrijfsnummer.
- Iedereen heeft ook toegang tot de contacten op zijn eigen mobiel, en kan ze via het bedrijfsnummer terug te bellen.
- Verander je status naar “Doorgeschakeld” als je meeting begint.