Ik heb een vraag over mijn factuur
ik mis een factuur?
log in en download je factuur of print hem uit
ik heb een free abonnement en toch zijn er gesprekken in rekening gebracht?
het free abonnement dekt alle gesprekken binnen de fair use policy van 500 minuten naar mobiele nummers in Nederland en 1500 minuten naar vaste nummers in Europa (2000 voor de business abonnementen). betaalnummers moet je apart betalen.
ik heb een prepaid abonnement, hoe wordt dat afgerekend?
je betaalt maandelijks € 1,25 via automatische incasso van je beltegoed.
ik heb een postpaid abonnement, hoe wordt dat afgerekend?
we incasseren je abonnement en eventuele belkosten rond de 5e van de maand van je bankrekening via automatische incasso.
wat gebeurt er als ik mijn rekening niet op tijd betaal?
als je niet betaalt na het ontvangen van een herinnering, wordt je nummer tijdelijk geblokkeerd. Als je budgetphone uno hebt, kan je een oplading doen, het deblokkeren kost € 2.50.
ik heb een andere vraag over mijn factuur?
stuur een email naar facturen@budgetphone.nl